Annie-en-Gerrie-in-Thailand.reismee.nl

6-7-8 februari Verblijf in Phuket

6 en7 februari Patong Resort

We brengen hier de dag door verdeeld tussen het zwembad het strand en het restaurant zoals de meeste vacantiegangers dat twee of drie weken lang horen te doen.Nog wel een Thaise massage ondergaan en Annie liet wat aan tenen en vingers prutjen. Ik hoop haar zover te krijgen dat ze ook een massage laat doen want het is echt heerlijk (zonder 'happy end ' hoor !).Ook was er veel belangstelling van dames om mijn inmidels wel erg weelderige haardos te knippen.Voorlopig hou ik de boot af (dameskappers he). We hebben intussen ook weer een foto camera gekocht zodat er waarschijnlijk wat meer en betere foto's op de weblog komen.In Kao Sok hebben we overgens een camera van een Zwitsers stel kunnen lenen. Verder eens verdiepen in de vervoers mogelijkheden naar onze laatste 4 dagen hier in Thailand in Ko Kho Kao. We hebben een Taxi bus geregeld die ons er naar toe brengt om 6 uur in de vroege morgen.

Reacties

Reacties

AenG

Je maakt wat mee op zo'n reis!!! Geniet de laatste dagen! Annie heeft vast alle angsten overwonnen!

Lucia & Fons

Mooi, met deze site van reis mee, krijgen we ook nog iets van jullie reis mee.
Is het daar toch nog weer iets anders dan hier in de achterhoek? Geniet er in elk geval nog even van want ook hieraan komt een Happy End!
groeten van (F)ons

Roma

Hallo A&G, leuk om jullie belevenissen te volgen. Met regelmaat verrassend. Annie ik zou zeker een massage nemen, je weet niet wat je overkomt. Het is nog veel aangenamer dan een longtail boot vaart. Ik hoop wel dat die zwitsers hun fototoestel hebben teruggekregen. Nog veel plezier en geniet vooral van de warmte, hier is het bitter koud. Gr. RoMa.

leorikie

Hallo Gerry en Annie
Wat is dat daar mooi en lekker warm. En zo,n massage lijkt mij ook wel wat, maar ik zal eerst is hier in de buurt kijken,dan de kachel maar iets hoger.Het enigste waar ze nu hier druk mee zijn is schaatsen.
We zien jullie later!!

Nog veel plezier samen. Leo/Rikie

arie

Hoi samen geweldig al die verhalen, volgens mij kunnen jullie zeker nog wel een paar weken genieten
daar, jammer daar geen cafe halfweg is waar het weekend het feest losbarst, maar aan alles komt een einde, nu vlug naar Dubai, geniet daar ook maar, met onze kinderen, jullie hebben het verdiend groetjes uit de Stad Groenlo, Arie.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!