Annie-en-Gerrie-in-Thailand.reismee.nl

Tussenstop Dubai

Eergisteren na een rustige vlucht van een kleine 6 uur tegen middernacht in Dubai geland waar schoonzoon Niek klaarstond om ons naar hun huis te brengen. De volgende dag wat in tassen gerommeld (een deel van onze bagage blijft in Dubai ) en verder de dag aan het zwembad doorgebracht waar de zon een geslaagde poging deed onze melkhuid rood te kleuren. In de avond zijn we met z'n vieren naar 'Global Village' geweest dat met 20 km 'om de hoek' lag volgens Linda. Een gigantisch park met eetstalletjes kleding en culturele shows uit vele landen.Het isonze vierde bezoek hier en we zijn er nog nooit geweest. De grootste attractie was voor ons mischien wel de bezoekers zelf die werkelijk uit alle landen in de omgeving dit evenement bezoeken. Bijna iedereen is traditoneel gekleed naar het land van herkomst en zo waren wij dus ook misschien wel en attractie voor hun, want westers geklede mensen waren er maar weinig. Vandaag bestaatonze activiteit uit het bekijken van de nieuwe woonlokatie van N&Len een zwembad en een Libanees Restaurantbezoek. De tempratuur is overdag lekker (25 gr) en s'avonds zelfs een beetje koel.

Arie enGrada

Hoi luitjes
Wij merken nu al aan jullie dat je echt geniet en dat je steeds weer wat nieuws ziet in Dubai,ja global dat terrein zo groot als Groenlo wij zijn er alleen over heen gereden en toen was ergeen sterveling tezien, ja toen kon Niek het gas los trappen,dat zal nu wel anders zijn.
Toch leuk en geniet er nog van,wij weten hoe het is om bij je kinderen te zijn Groetjes van ons A en G uut G