Annie-en-Gerrie-in-Thailand.reismee.nl

We gaan

Op de 65e verjaardag werd gevraagd om af en toe een verslagje te doen van onze belevenissen in onze 5 weken durende trip die op 25 januari gaat beginnen. Ik heb wel mijn twijfels of dit wel intressant genoeg is, maar we zullen toch proberen het een en ander op deze blog te zetten als de (internet) mogelijkheden dit toelaten..

Globaal ziet onze reis zo in elkaar;

25 januari 14.30u vertek met Emirates Airway naar Dubai

29 januari 7.40 u vertrek naar Bangkok Thailand en aankost 18.40 u lokaletijdVierdaags verblijf in Bangkok tot 1 februari.

1-2 Naar Hua Hin met Huurauto en GPS (Toyota Hi Lux ) .

2-2 Verder in Zuidelijke richting naar Chumpon 270 km

3-2 naar Khao Sok 260 km, 2 daags verblijf in tropisch woud.

5-2 naar Phuket verblijf van 4 dagen aan Patong Beach

9-2 naar Iets naar het noorden voor extra 4 dagen in een zelf geboekte lokatie aan het strand

13-2 met inlandse vlucht van Phuket naar Bangkok en dan vandaar terug naar Dubai.

27-2 Terug naar huis.

Niek

zo, mooi verslag alles staat erin ;-) hopelijk was het erg leuk en gezellig

JAgNes

Nou dat ziet er fantastisch uit. Heel veel plezier en goeie reis. Doe Linda en Niek de groetjes van
Jan en Agnes

Arie en Grada

Een geweldige vakantie gewenst en een dikke pakkerd voor onze zoon en schoondochter!

RoMa

Gaan jullie niet meer naar "Floating Market" ten zuiden van Bangkok met een longtail boot? Wij weten zeker dat Annie die ervaring nooit zal vergeten.

Gr. Ronald en Marieke

Aloys en Marga

Gerrie en Annie, een heel fijne vakantie. We zien dat jullie nu op weg zijn naar Dubai. Doe Linda en Niek de groeten van ons en geniet van alles wat jullie gaan doen en dat is nogal wat.
Groetjes Aloys en Marga

Bram Marlies, Pim en ..... ;-)

Een hele fijne reis, veel genieten en vooral veel plezier!

De Tukker Tols

Hee ome Gerrie en tante Annie, heel veel plezier en geniet van alle moois, völle wille en we zijn benieuwd naar de verhalen!!!

John Annie

Mooi begin van een prachtige reis ,ziet er allemaal veel belovend uit..... wie holt uoleu in de gaten en volle wille.

NL+

Fijn de uitgebreide verhalen te lezen. En op dag 2 de camera al kwijt, heel knap.
Vandaag Bangkok uitrijden, heel veel succes ermee ;-)