Annie-en-Gerrie-in-Thailand.reismee.nl

1-2 februari Van Bangkok naar Chumpon via Hua Hin

1 Februari Met de huurauto onderweg

s'Morgens met de huurauto door een druk Bangkok linksrijdend vertrokken naar Hua Hin. Wennen was het wel maar we konden in de file langzaam in het ritme komen.Wel wennen aan het ingehaald worden door brommers die zowel links als rechts langskomen in de file. Ze gaan bij een rood stoplicht helemaal vooraan klaarstaan. Bij groen licht lijkt het wel de start van de Lichtenvoordse brommercross, prachtig om dat mee te maken !In Hua Hin hebben we geprobeerd een nieuwe camera te kopen, maar zijn daar niet in geslaagd. Voorlopig dus nog maar even met de videocamera fotograferen. Mooi hotel daarmet zwembad dat we uitgebreid benut hebben

2 februari .Van Hua Hin naar Chumpon

Bij het wegrijden konden we de navigatie niet direct naar onze hand zetten. Met behulp van onze eigen navigatie nog eens de coördinaten vertaald, na een uur oponthoud eindelijk op pad. Onderweg langs prachtige cocosnoot plantage's die er uit zien als dichte bossen.Ook nog een flinke regenbui gehad , later op de dag scheen de zon weer. Onze overnachtingsplaats is Cabana Resort in Chumpon. Prachtig palmen strand met zwembad en een 'Burgers bush' gevoel in de vorm van hoge temperatuur oerwoudgeluiden en de geur.Wat een contrast met de beginnende Elfsteden koorts in Nederland.

3-4 Februari Khao-Sok

Vandaag onderweg naar een resort in de middle of nowhere, geen internet geen airco geen koelkast kortom een echte jugle beleving.

Dus de komende dagen geen berichten.

L.M.P

Goed om wat van jullie te horen. Zo te lezen bevalt het tot nu toe goed? Zou wat zijn als er een elfstedentocht komt hé, dan neem ik de camper even mee naar Friesland goed? haha grapje.

Veel plezier in de juNgle!

Ria H

Leuk om telezen dat jullie het zo tof hebben,hier is het schaatsweer,de temperaturen lopen s'nachts op en de oostenwind is gelukkig gaan liggen,met de zon er bij en wat sneeuw is het hier ook prachtig.
Maar een Pape houd uiteindelijk meer van warmte.
Veel genieten daar dus